Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 TADAAA!!!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jasper

Jasper


Naam : Michelle
Aantal berichten : 60
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Alias: Peter Pan
Leeftijd: 17
Partner: I can be your Lost Boy, your last chance.

TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitimevr nov 09, 2012 8:25 am

Tja, ik dacht, laat ik ook maar een eindeloos praatje over mezelf houden Razz

Ik ben Michelle, ben 17 jaar oud en zit nog op school. Ik zit op het Nova College Artiest/Theater in het tweede jaar. Voor de rest ben ik niet heel bijzonder xD

Ik heb nog wel een paar leuke hobby's en vage dingen. Om maar meteen te beginnen met muziek!!
Ik speel zelf een klein beetje piano en een klein beetje gitaar (heb nu wel gitaar les) en ik heb al ongeveer 5 jaar zangles. Mijn muziek smaak ligt meer in de rock en alternatief, like:

- All Time Low
- You Me At Six
- Evanescence
- Within Temptation
- Pierce the Veil
- Sleeping With Sirens
- Asking Alexandra
- Of Mice & Men
- Halestorm
- The Pretty Reckless
en waarschijnlijk ben ik er nog wel een paar vergeten xD

Ik heb niet echt veel andere hobby's omdat muziek gewoon te veel tijd in beslag neemt Razz ik vind het wel leuk om films te kijken en te lezen en allemaal dat soort dingen,
Ik ben ook zwaar verslaafd aan Tumblr, omdat.... Dat denk ik de site is voor de beste droge en spottende humor die je maar kan verzinnen.

Mijn humor is zwaar slecht xD ik hou nog al van zelf spot, omdat dat gewoon geweldig is. Vooral omdat ik mezelf het ene moment geweldig vind en het andere moment mezelf diep kan haten xD en dan is het natuurlijk nog leuker als je daar de humor in kan zien. Als ik mijn humor openbaar maak dan ben ik waarschijnlijk de enige die daarom lacht xD Maar genoeg over mijn humor Razz

Ik uhmmm, heb voor de rest niet zo veel te vertellen, sorry voor mijn rommelige en niets zeggende voorstel topic. Heb je vragen stel ze gerust xD

En voor sommige onder ons, op dit moment draag ik zwarte sokken TADAAA!!! 452097546
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix
Admin
Felix


Naam : Ryann
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 32
Woonplaats : Honah Lee

Character sheet
Alias: Puff the Magic Dragon
Leeftijd: 21 jaar
Partner: The reason I like you? Because it’s you. Just you.

TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitimevr nov 09, 2012 8:34 am

Yoyoo~~ ;D

17... nog zo jong T_T XD
En over je school heb ik al eens wat gezegt XDD
Dus das yay~ XD
En ik ben zelf ook meer rock-ish georiënteerd, maar vind in principe alle muzieksoorten leuk~ XD
En tumblr.. tja~ de magie van het internet he? XD

Voor de vraagjes...
1. Wat voor films kijk je zoal? En wat is je lievelings?
2. Wat voor boeken lees je zoal? En wat is je lievelings?
3. Wat is momenteel je lievelings nummer?
4. Huisdieren?
5. Lievelings kleur? Waarom?

Weet even niet meer maar okay~ XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper

Jasper


Naam : Michelle
Aantal berichten : 60
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Alias: Peter Pan
Leeftijd: 17
Partner: I can be your Lost Boy, your last chance.

TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitimevr nov 09, 2012 8:47 am

1. Wat voor films kijk je zoal? En wat is je lievelings?
Uhm eigenlijk heel verschillend, als ik het verhaal goed vind dan kijk ik het eigenlijk wel. Of als er leuke acteurs in spelen xD Maar meestal zoek ik wel naar Fantasy films of richting horror. Mijn lievelings film? oeeh die is best moeilijk, ik ga dan sowieso voor Peter Pan want daar ben ik gewoon verliefd op als sinds kleins af aan (en dat is geen leugen, ik heb ooit aan mijn moeder gevraagd of ze Peter Pan voor me kon vangen zodat ik met hem mee kon naar Neverland) en dan kies ik tot nu toe ook voor Lord of the Rings omdat die gewoon geweldige shots heeft karakters en gewoon een geweldig verhaal xD
2. Wat voor boeken lees je zoal? En wat is je lievelings?
Boeken ben ik best moeilijk in, ik lees toch wel graag fantasy en dan ook wel graag van wat onbekendere schrijvers omdat ik gewoon leuk vind. En ik denk dat mijn favoriete boeken serie Percy Jackson is.
3. Wat is momenteel je lievelings nummer?
WHAT!! NO!! DON'T ASK!! dit is gemeen, ik kan nooit kiezen hier. O god, O god. uhmm, ik denk dat ik voor Under the Water van The Pretty Reckless ga, of King for a Day van Pierce the Veil of, of of!! Somewhere in Neverland van All Time Low. OF!! Loverboy van You Me At Six
OMGOSH ik kan niet kiezen O.o ik maak gewoon een top 5 Razz
- Under the water - The Pretty Reckless
- King For A Day - Pierce The Veil feat. Kellin Quinn
- Somewhere in Neverland - All Time Low
- Loverboy - You Me At Six
- Merry Christmas, Kiss My Ass - All Time Low
4. Huisdieren?
Yep, ik heb drie katten (kiara - Smeagól - Spoone) en nog een ratje (die gewoon ratje heet)
5. Lievelings kleur? Waarom?
uhmm, ik denk dat donkerrood wel een van mijn lievelingskleuren is, omdat ik dat meestal wel gebruik. Mijn muur is ook donkerrood, ja ik denk dat lievelings kleur is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix
Admin
Felix


Naam : Ryann
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 32
Woonplaats : Honah Lee

Character sheet
Alias: Puff the Magic Dragon
Leeftijd: 21 jaar
Partner: The reason I like you? Because it’s you. Just you.

TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitimevr nov 09, 2012 9:08 am

1. In dat geval hebben we ongeveer dezelfde filmsmaak~ XD LotR is epicc~~ <3
2. Ik lees ook het liefst fantasy;; Percy Jackson heb ik overigens alleen de film van gezien. TADAAA!!! 452097546
3. Ik... ken er geen enkel.. XDDDD
4. KATTEN. XDD En ik had een van mijn katten ook bijna Smeagól genoemd. XD
5. Tis dat mijn huid heel wit is anders had ik donkerrood waarschijnlijk ook mooi gevonden. XD Maar voor mij is het dus te flets~ XD

Maar okay~ Yay~ ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasper

Jasper


Naam : Michelle
Aantal berichten : 60
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Alias: Peter Pan
Leeftijd: 17
Partner: I can be your Lost Boy, your last chance.

TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitimevr nov 09, 2012 9:15 am

De film is ook leuk van Percy Jackson, maar die boeken zijn echt geniaal en heel droog.
We wouden onze kat eerst anders noemen echt een hele sjieke naam, maar toen we haar nog maar een dag hadden had ze door dat als ze het fruit uit de schaal weg duwde de in de fruitschaal kon liggen en toen vond ik haar gewoon smeagól xD
Mijn huid is ook wel redelijk wit, maar ik heb mijn haar donker rood geverfd en eigenlijk heb ik er meer kleur van gekregen in mijn gezicht xD het staat mij veel beter dan blond haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Aantal berichten : 44

Character sheet
Alias: Rippertjiep
Leeftijd: 17
Partner:

TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitimevr nov 09, 2012 9:30 am

Miesje <3

Nja, mijn vraagjes ga ik je besparen aangezien die meestal op niets slaan TADAAA!!! 452097546
Niet dat dit berichtje op iets slaat, maar ik wilde iets posten xD

x Kaatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





TADAAA!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: TADAAA!!!   TADAAA!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
TADAAA!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Who are you?-
Ga naar: