Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Calling a friend<3

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyra

Kyra


Aantal berichten : 63

Character sheet
Alias: Tinkerbell
Leeftijd: 15
Partner:

Calling a friend<3 Empty
BerichtOnderwerp: Calling a friend<3   Calling a friend<3 Icon_minitimedi nov 06, 2012 10:17 am

Serveerster zijn bij Granny’s Dinner had vele voordelen, een daarvan was een grote hoeveelheid leuke collega’s. Vooral met Ruby kon ze het erg goed vinden. Ruby was 21 en was als een soort grote zus voor haar, ze kon altijd haar verhaal bij Ruby kwijt maar kon ook erg hard met haar lachen. Kyra vond dat het al een tijdje geleden was sinds de laatste keer dat ze Ruby gesproken had. In haar gebruikelijke jurkje met daarover een dikke lange winterjas liep ze over de straten, ze sprong over de waterplassen, ze lachte naar de knappe jongens en ze trok een lelijk gezicht naar de knappe vrouwelijke concurrentie. Dat was zij nou eenmaal.

Ze dwaalde zo wat verveeld rond, tot ze merkte dat ze vlakbij Ruby’s huis was. Ze glimlachte, het werd hoog tijd daar weer eens mee af te spreken. Kyra pakte haar telefoon uit haar zak en toetste het nummer in, ze kon natuurlijk ook een eindje doorlopen en aanbellen maar Kyra deed het graag anders. Ze wachtte ongeduldig van het ene op het andere been wiebelend tot er opgenomen werd. “ Hee Ruby! Ik sta voor je huis, zin om bij te praten?” Ze grijnsde en voegde er onschuldig aan toe. “Ik stalk je verder niet hoor” Ze zag een klein boompje staan en sprong daar achter, totaal niet kinderlijk uiteraard, van achter dat boompje gluurde ze richting het huis van Ruby om te zien of daar enig leven was. Op haar gezicht was een brede lach te zien. Ze zou het leuk vinden Ruby weer eens te spreken, maar kon dit niet, dan vervolgde ze haar dwaaltocht tot een eventueel volgend slachtoffer.

OOC: Sorry, wist nog weinig om te schrijven dus is nog beetje flutpost:( Heb ff gedaan alsof je opnam, als je t liever niet hebt verander ik t ff, of dan doe ik wel of ik per ongeluk tegen je voicemail aan praatte ofzo, snapje?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Calling a friend<3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In Game :: Storybrooke :: Streets-
Ga naar: