Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Graham
Admin
Graham


Naam : Celeste
Aantal berichten : 61
Leeftijd : 32
Woonplaats : The Interwebz

Character sheet
Alias: Tin Man
Leeftijd: 32
Partner: I'm not half as good at anything as I am when I'm doing it next to you.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimema nov 05, 2012 10:38 am

Stelletje angsthazen xD Ik zal 't maar als eerste doen dan :') De mensen die op Survivors zitten zullen dit hele verhaal waarschijnlijk al kennen omdat ik te lui was om een geheel nieuw ding te verzinnen en dit gewoon een heel fancy dingetje was, okay? Okay. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546



S H O R T
Een eigenlijk idioot kind van 20 genaamd Celeste, geboren op 19 april 1992. Ik ben
een vrouw (want dat moet ik zeggen want ugh oud.) en kom uit Limburg. Ik
zit momenteel in mijn derde jaar van Engelse Taal en Cultuur aan de Radboud Universiteit in
Nijmegen, maar woon wel nog gewoon thuis omdat ze het me daar veel te gezellig maken. :3


P E R S O N A L I T Y
Ik ben eigenlijk samen te vatten in een woord: getikt. Naar buiten toe - en dan
vooral naar vreemden - ben ik heel stil en teruggetrokken, maar als je me met
Ryann in één kamer zet, kun je maar beter oordopjes kopen, want dan zijn we allebei
meteen ontzettend hyper. Ik ben erg fel wanneer ik achter iets sta, en dan
kan ik bot uit de hoek komen, dus mocht dat ooit gebeuren, forgive me please. ^^;
Verder... Sta ik eigenlijk dag en nacht voor mensen klaar en ben ik een goede luisteraar,
ook al weet ik niet altijd iets goeds of opbeurends terug te zeggen. Dus mocht je ooit over
het een of ander willen ranten - gewoon me even bij m'n kraag grijpen!

H O B B I E S
Ik ben zo saai dat het eigenlijk niet normaal is... Basically, alles wat je kunt bedenken wat je in
je uppie kunt doen, zal een van mijn hobby's zijn. M.a.w., lezen, schrijven, RPG, internet
afstruinen, film kijken, muziek luisteren (niet maken. Nee. Dat zou sneu voor mijn omgeving
zijn.), en, wanneer Ryann toevallig bij mij thuis is of andersom, dansen. In dat laatste ben ik
niet goed. Ik doe aan geen enkele sport basically omdat ik 1. ontzettend lui aangelegd ben,
en 2. ik geen tijd heb omdat ik iedere dag ongeveer 5 uur in de trein zit. Dan kan ik daar wel
strekoefeningen gaan doen, maar... Nee. XD

I N T E R E S T S
Get ready. Dit wordt leuk. Dit is allemaal overigens ook heilig voor me, dus don't touch. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546

General: Tumblr, Marvel (film'verse mostly, beetje comics), BBC, films, literatuur

Films & series: The Avengers, Iron Man, Thor, X-Men: First Class, Sherlock, Mock
the Week, QI, The Hollow Crown

Persons: Robert Downey Jr., Tom Hiddleston, Scarlett Johansson, Sebastian
Stan, Benedict Cumberbatch, Chris Evans, Chris Hemsworth, James McAvoy,
Andrew Scott, GACKT, Daisuke Ono, Hiroshi Kamiya, Kouji Yusa, en nog een hele
shitload aan Japanse voice actors, maar die lijst is echt te lang om op te noemen~

Characters: Tony Stark (Iron Man/The Avengers), Loki (Thor/The Avengers), Thor
(Thor/The Avengers), Steve Rogers (Captain America: The First Avenger/The Avengers),
James Buchanan 'Bucky' Barnes (Captain Ameria: The First Avenger), Hal/Henry V (The Hollow
Crown
), Sherlock Holmes (Sherlock), Jefferson (Once Upon a Time) + others die ik me op het
moment even niet kan herinneren. xD

Other: Mythologie (Noorse, Griekse/Romeinse, Japanse), talen (Japans, Latijn, Portugees,
Noors, Oud-Pruissisch (ik ben gewoon gek.)), geschiedenis



Eeeennnnn. Yup. That's it. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 3839493590

Greeeeets, Celeste // Jefferson&Graham
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onceuponatime.actieforum.com
Veno

Veno


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 28
Woonplaats : Everland

Character sheet
Alias: Eros
Leeftijd: 18
Partner: Love has many names. He is called Cupid, Amour, Phanes, Eros.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimedo nov 08, 2012 11:15 am

woo~ fancy introduction is fancy~
en yay X-Men: First Class en James McAvoy!

een paar vraaagjess:
1. wat is je lievelingseten?
2. waar ben je allemaal geweest op vakantie?
3. waar heb je een hekel aan bij mensen? (karaktertrekken ofzo~)
4. op wat voor muziek dans je~?
5. wat lees je zoal?

enne I enjoy reading ur posts, omdat je Engels super goed is enzo~<3 (maarja je studeert Engelse Taal dusjaXD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Graham
Admin
Graham


Naam : Celeste
Aantal berichten : 61
Leeftijd : 32
Woonplaats : The Interwebz

Character sheet
Alias: Tin Man
Leeftijd: 32
Partner: I'm not half as good at anything as I am when I'm doing it next to you.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimevr nov 09, 2012 7:45 am

Wohooooo, vraagjes~ Score!

1. wat is je lievelingseten?
Dat. is meteen een hele lastige vraag. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546 Ik denk of gewoon doodnormaal friet of tortellini~

2. waar ben je allemaal geweest op vakantie?
Ik denk dat je hier naar landen aan het zoeken bent, ne? XD Nou. Ik ben voor vakantie Nederland nog niet uitgeweest. Dus. Uhms. Ik kan wel plaatsen opnoemen? Very Happy Overloon, Arcen, Zoutelande, Heinkenszand, en... dat was 'm al. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546 Maar ik ga meestal meerdere jaren achter elkaar naar één plek, dus~ XD (en ik wil naar de UK. Of Japan. Of both. Yup. Both is good.)

3. waar heb je een hekel aan bij mensen? (karaktertrekken ofzo~)
Ik kan niet tegen hypocrieten en racisten. En basically mensen die gewoonweg intolerant zijn. ...wat ik eigenlijk wil is het effect van het regenboogschaap alleen dan bij iedereen op de wereld, dus yup~ XD

4. op wat voor muziek dans je~?
Oeh, goeie ;O Dankzij Ryann op k-pop (sinds gisteren dit; thanks, Ry XD) en op j-pop nummers als ze daar een beetje een goed ritme voor hebben~ Maar mijn dansen is meer heel stom bewegen en me dan schamen als iemand me ziet, dus yeah. XD En af en toe een dansje wat Ryann me leert ;O

5. wat lees je zoal?
Fanfiction Score! Het zielige is dat dat ook nog eens waar is. Maar qua 'echte' boeken lees ik meestal psychologische romans, of historische romans~ (Of boeken die ik verplicht voor mijn studie moet lezen, wat nu de laatste tijd neerkomt op Shakespeare. Dat zijn geen boeken maar sssshhh. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 3839493590)

Thanks voor de comment en het geweldige compliment en de leuke vraagjes~~ Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 3796686909
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onceuponatime.actieforum.com
Felix
Admin
Felix


Naam : Ryann
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 32
Woonplaats : Honah Lee

Character sheet
Alias: Puff the Magic Dragon
Leeftijd: 21 jaar
Partner: The reason I like you? Because it’s you. Just you.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimevr nov 09, 2012 8:06 am

Yoooooo~~~~
Whadduppppp~~~?
Dus ja, ik wist alles zo ongeveer al, maar er zijn een paar dingen die ik niet begrijp.. ;|

1. Hoeveel is 1+1?
2. Als Lisa 5 knikkers heeft, en twee verliest aan Bob, maar 3 bijkrijgt van Maaike, hoeveel knikkers heeft Lisa dan?
3. Hoeveel is pi?
4. Hoe snel (volgens wiskunde-boeken) loopt een mens gemiddeld?
5. Ork, ork, ork, soep eet je met een...?
6. Noem alle 15 members van Super Junior ZONDER opzoeken. ¬¬
7. 3 maal 3 is 9 en ieder zingt zijn eigen lied, 3 maal 3 is 9 en Celeste zingt haar lied,
en Celeste gaat een liedje zingen troelala, troelala, Celeste gaat een liedje zingen, troelalalala~
8. Noem de 8 vrienden van Winnie de Pooh~~
9. Wie is mijn ultieme bias in k-pop?
10. Wie is mijn favo engelstalige acteur?
11. Van wanneer tot wanneer waren de Middeleeuwen?
12. Wat is de letterlijke betekenis van Renaissance?
13. Tot welke groep behoort de dwarsfluit in het symphonieorkest?

Zoooooo~~~

Veel plezier~ <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Graham
Admin
Graham


Naam : Celeste
Aantal berichten : 61
Leeftijd : 32
Woonplaats : The Interwebz

Character sheet
Alias: Tin Man
Leeftijd: 32
Partner: I'm not half as good at anything as I am when I'm doing it next to you.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimevr nov 09, 2012 8:54 am

Ryann ben je stoned? Heb je weer aan de uien gezeten?

1. Hoeveel is 1+1?
5. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546

2. Als Lisa 5 knikkers heeft, en twee verliest aan Bob, maar 3 bijkrijgt van Maaike, hoeveel knikkers heeft Lisa dan?
Lisa is lomp en laat ze uit haar handen vallen, waardoor ze er 0 heeft.

3. Hoeveel is pi?
Ryann, dat is wiskunde, dat blokeert mijn brein.

4. Hoe snel (volgens wiskunde-boeken) loopt een mens gemiddeld?
120 km/h. (Ik zeg toch, wiskunde.)

5. Ork, ork, ork, soep eet je met een...?
Mes.

6. Noem alle 15 members van Super Junior ZONDER opzoeken. ¬¬
stomkind Heechul, Yesung, Ryeowook, Eunhyuk, Leeteuk, Kyuhyun, Siwon, Shindong, Donghae, Kangin, Sungmin, Henry, entoenwistikniksmeerdus. Wees trots dat ik dit al weet yeah. Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546

7. 3 maal 3 is 9 en ieder zingt zijn eigen lied, 3 maal 3 is 9 en Celeste zingt haar lied,
en Celeste gaat een liedje zingen troelala, troelala, Celeste gaat een liedje zingen, troelalalala~

...okay. XD

8. Noem de 8 vrienden van Winnie de Pooh~~
Piglet, Owl, Rabbit, Tigger, Kanga, Roo, Eeyore, Christopher Robin

9. Wie is mijn ultieme bias in k-pop?
ohgodjegaatmeslaanalsikhetfouthebhe ...Onew?

10. Wie is mijn favo engelstalige acteur?
Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 452097546 uhms. Chris Hemsworth? Nee. Stop. Christopher Lee. Of Ian McKellen. WAAROM BEN JE ZO LASTIG.

11. Van wanneer tot wanneer waren de Middeleeuwen?
Jaaaaa, dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Want een mogelijk jaar is 476 omdat toen het West-Romeinse Rijk viel, en dan tot 1453 omdat toen het Oost-Romeinse Rijk viel, of 1507 omdat toen de Reformatie kwam. Dus kies maar. ;D (Je weet dat ik een Middeleeuwen minor gedaan heb vorig jaar he? XD)

12. Wat is de letterlijke betekenis van Renaissance?
Ryann, dat is Frans.

13. Tot welke groep behoort de dwarsfluit in het symphonieorkest?
Koperblazers?

Dus. uhm. Thanks voor de vragen ofzo? XDD (Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ 1440637669) (omg ik kon 'm gebruiken zag je dat)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onceuponatime.actieforum.com
Felix
Admin
Felix


Naam : Ryann
Aantal berichten : 81
Leeftijd : 32
Woonplaats : Honah Lee

Character sheet
Alias: Puff the Magic Dragon
Leeftijd: 21 jaar
Partner: The reason I like you? Because it’s you. Just you.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimevr nov 09, 2012 9:04 am

1. Correct~ ;D
2. Ik denk dat Lisa in dat geval aant janken is. ;|
3. 3.14159, Celeste...
4. goedzo ;D maar nee, 5 km/h
5. Mogelijk~
6. Je mist Hangeng, Kibum en Zhou Mi, maar verder niet slecht~ ;D
7. Die is fout. ;| Je had een liedje moeten zingen. ;|
8. Yupyup~~ T'was slecht geweest als je deze fout had. XD
9. ONEW <3
10. Ja tuub.. Het is inderdaad Christopher Lee
11. 500 tot 1500 inderdaad~ ;D
12. Wedergeboorte, inderdaad~! ;D
13. ... Nee. Houtblazers.. Waarom hebben mensen dat toch altijd fout. ;|

Maar okaay~~ ;D
Goedzooo~ XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Veno

Veno


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 28
Woonplaats : Everland

Character sheet
Alias: Eros
Leeftijd: 18
Partner: Love has many names. He is called Cupid, Amour, Phanes, Eros.

Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitimevr nov 09, 2012 10:25 am

1. friettt is altijd lekker ghehe~
2. aamgg nog nooit Nederland uitgeweest!! D: aww ik heb 't met je te doen, er is zoveel moois buiten Nederland, maarja in Nederland zijn er gelukkig ook nog gewoon dingen te doen~
3. ilurvvjoee~ ik kan ook niet tegen racisten~ (heb er zelf wel eens mee te maken >>)
4. haha awsummm, als je het een keer durft filmen en oploaden op youtube en hier showen haha~
5. er is niks mis met fanfictions lezen, ik vind het ook wel eens leuk als ze maar niet te cliché zijn~ (:

joe are verrie verrie welcome~<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪   Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eentje is de eerste, de eerste, de eerste~♪
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Topic :: Who are you?-
Ga naar: