Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [ WANTED ] Flynn / Eugene

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sarah

Sarah


Naam : PRINCESS CELESTIA.
Aantal berichten : 33

Character sheet
Alias: [ R ] apunzel
Leeftijd: [ 1 ] 9'8 Years 'ld
Partner: [ S ] ee all my dreams die.

[ WANTED ] Flynn / Eugene Empty
BerichtOnderwerp: [ WANTED ] Flynn / Eugene   [ WANTED ] Flynn / Eugene Icon_minitimezo nov 04, 2012 5:50 am

Elleos,

Ik heb dus een klein verhaallijntje bedacht rondom het feit dat Sarah een remberer is.
Ze is wanhopig opzoek naar haar geliefde Flynn / Eugene, maar weet niet dat mensen ook hun verleden in het desbetreffende sprookje kunnen vergeten.
Wanneer ze denkt hem gevonden te hebben komt ze er dus achter dat hij zich haar niet eens meer kan herinneren.
Het ligt eraan hoeveel drama mijn tegenspeler wilt hebben, want ik kan een hele hoop drama bezorgen - mensen die mij kennen weten dit maar al te goed XD

Eventjes ter verduidelijking: ik ben NIET opzoek naar een partner, maar tja... Het is ook niet echt mijn idee om die twee te koppelen, ik moet gewoon wat te doen hebben. En geef nou toe: vage/falende flirt pogingen zijn gewoon grappig ;}
Stiekem plan ik er eigenlijk op om Sarah het te laten opgeven etc.

Ik ben dus op zoek naar iemand die een personage wilt spelen die Flynn / Eugene uit Tangled is. Deze kan zich niets meer herinneren etc.
Verdere details zullen besproken worden via de pb, ghehehe >3

Love&Rockets,
Noor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ WANTED ] Flynn / Eugene
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Character :: Storyline-
Ga naar: